RENDELÉSI ÉS SZOLGÁLTATÁSI FELTÉTELEK
Rendelések menete
Termékeinket a "kosárba rakom" gombra kattintva helyezheti el bevásárlókosarába. Megrendelésének
véglegesítésekor a “Megrendelés megerősítése” feliratú gombra kattintva juttathatja el azt hozzánk.
Megrendelése elküldését követően rendszerünk automatikus visszaigazolást küld Önnek a megadott
e-mail címre, a rendszerbe történő felvételét igazolva, hogy rendelése megérkezett hozzánk.
(Amennyiben nem vagy hibás e-mail címet ad meg, az automatikus visszaigazolást nem kapja meg.)
Ezt követő 72 órán belül munkatársunk e-mailben jelzi a megrendelt termékek várható szállítási
idejét egy visszaigazoló e-mail formájában.
Az oldal feltöltésekor keletkezett esetleges hibákért, a műszaki adatok és képek pontatlanságáért
felelősséget nem vállalunk, azokért szíves elnézésüket kérjük, ezesetben javasoljuk a gyártói
honlapon való tájékozódást.
Szállítás menete
A szállítás munkatársain által, ill. futárszolgálat segítségével történik. A megrendelt termék súlya,
valamint a megrendelés összértéke nagymértékben befolyásolja a kiszállítás díját.
Kiszállítási díjaink Magyarország területén belül:
0 Ft - 14 999 Ft értékhatárig 1890 Ft
15 000 Ft - 29 999 Ft értékhatárig 1690 Ft
30 000 Ft - 44 999 Ft értékhatárig 1490 Ft
45 000 Ft - tól 0 Ft
A kiszállítás hétfőtől péntekig 8.00-tól 17.30-ig történhet. Kiszállítás esetén a futárnak történő fizetéskor
az ár tartalmazza a csomagolási, kiszállítási és az utánvétel díját. A rendelés visszaigazolásától
számított 4 munkanapon belül vállaljuk a termékek kiszállítását, ellenkező esetben munkatársunk felkeresi Önt. A vevő biztosítja kiszállított termék átvételét az előzetesen egyeztetett időpontban és a kiszállított termék átvételét a számlán vagy a fuvarlevélen aláírásával igazolja.
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt szíveskedjék megvizsgálni, hogy a rendelt terméket szállították-e, illetőleg a kiszállított termék mennyiségben és szemmel láthatóan minőségileg megfelel-e a rendelésnek. Amennyiben sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot vagy a probléma megoldása érdekében hívja a vevőszolgálatot. Telefon: +36 53 500 003
Fontos tudnivaló, hogy a házhozszállítás azt jelenti, hogy a kézbesítő cég vagy kollégánk a megrendelt terméket a megadott címre szállítja és ott átadja a megrendelőnek vagy megbízottjának. A szállítási díjban nincs benne a készülékek emeletre történő feljuttatása.
Amennyiben a vevő az előzetesen egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, futárszolgálatunk egy díjmentes kísérletet tesz a szállításra. A sikertelen, illetve az esetleges ismételt kiszállítási költség is a vevőt terheli.
Jótállás, Szavatosság
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. Rendelet utasításai az irányadóak. A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű
használatot a meghibásodás akadályozza. A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel
kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel és abban az esetben, ha a hiba a nem
rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli. Az 2m Higiéniai Kft.
által kibocsátott saját garanciával ellátott készülékek meghibásodása esetén, a garanciális javításokat
minden esetben a 2700, Cegléd Szent Imre herceg u. 17. alatti üzletben lehet érvényesítetni.
Egyéb esetekben a gyártó által kibocsátott garanciajegyen feltüntetett lista szerinti szakszervizekben
lehet leadni a készüléket javításra.
A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30)
GKM jogszabályban foglaltak az érvényesek.
A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Nem érvényesíthető a jótállási igény, ha a hiba
rendeltetésellenes vagy a kezelési tájékoztatóban foglaltaktól eltérő használat, szakszerűtlen szállítás,
vagy tárolás eredménye, vagy a készüléken kívül álló ok következménye, vagy a készüléket a
címlistában feltűntetett szervizek szakemberein kívül más már javította.
Fizetési módok
Készpénz: Üzletünkben készpénzes fizetési lehetőség megoldható az áru átvételekor.
Utánvétes fizetés: Az áru átvételekor készpénzben a futárszolgálatos kiszállítás esetén.
Átutalás: Előreutalással tudjuk utalásos fizetési igényüket teljesíteni. (Amint megérkezik számlánkra
az utalt összeg, telefonos egyeztetést követően kiszállítjuk a rendelt terméket, vagy átveheti
üzletünkben.)
A vásárlástól való elállás joga
A vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni
(A szállítást megelőző napon 12 óráig!). Ez esetben az elállás a megrendelő számára
költségmentes. A lemondást jelezheti e-mailen, faxon vagy személyesen is a megrendelés
pontos adatainak megjelölésével (megrendelő neve, címe, rendelés ideje, rendelt áruk).
A vevő az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól
a 17/1999. (II. 5.) Kormány rendelet a távollevők között kötött szerződésekről, 4.§ és 5 § szerint.
Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári, minden csomagolási és termékelemet
tartalmazó csomagolásban érkezik vissza cégünkhöz. Elállásra vonatkozó igényét azonban
be kell jelentenie.
Az 2m Higiéniai Kft. Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása
esetén téríti vissza a vételárat. A vevő az elállás jogát csak az áru kicsomagolása és üzembe
helyezése előtt jogosult gyakorolni. Az áru ellenértékét a termék visszaszállításakor azonnal,
amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza legkésőbb a megérkezést követő
5 munkanapon belül térítjük vissza a vevő részére illetve az általa megadott bankszámlaszámra.
A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban
felmerült költségeket.
Levásárlás
Amennyiben a vásárolt termék hibátlan, működőképes, de valamilyen oknál fogva a vásárló céljainak
nem felel meg, illetve a meglévő alkatrészeivel nem kompatibilis stb., a vásárolt terméket 72 órán belül
(de legkésőbb a vásárlást követő 8. nap zárásig) hiánytalan csomagolásban, sértetlen karcmentes
állapotban és összes tartozékával visszahozhatja és a vételárat más termék(ek)re levásárolhatja,
akár értékegyeztetéssel egy drágábbra is. Ebben az esetben a termék aktuális árának 85%-át tudjuk
egy másik termék vételárába beszámítani vagy visszafizetni. A levásárlás feltétele, hogy a termék
és tartozékai, csomagolása sértetlen és működőképes legyen, azaz újra kereskedelmi forgalomba
lehessen hozni természetesen nem újként. Amennyiben a terméket a vevő használatba vette,
ennek következtében nem tudta hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmenetesen
a 2m Higiéniai Kft. részére visszajuttatni, cégünk nem vállalja a termék beszámítását, ezért
azt visszajuttatja a vevőnek, természetesen a vevő költségére.
Cégünk fenntartja magának a jogot, hogy ezt az extraszolgáltatást adott esetben indoklás nélkül
megtagadhatja.
Cégünk az árváltoztatás és a tévesztés jogát fenntartja.
Egyéb információk
Webáruházunk működésének elsődleges célja a vevők igényeinek és elvárásainak megfelelni,
mind a termékek és szolgáltatások tekintetében egyaránt. Célunk megvalósítását leginkább
a vevőktől kapott visszajelzések, javaslatok és esetleges reklamációk segíthetik, ezért kérjük,
segítse munkánkat észrevételeivel, javaslataival.
E-mail címünk: info@2m.hu
A 2m Higiéniai Kft. előzetes bejelentés és indoklás nélkül egyoldalúan módosíthatja a vásárlás feltételeit
és szabályait. Az 2m Higiéniai Kft. nem vonható felelősségre semmilyen külső vagy közvetlen hibáért,
kárért. (pl: üzemzavarból, információtovábbítási késedelemből adódó, vírusok okozta, vonal,
vagy rendszerhibából adódó kár)
Tisztelettel:
2m Higiéniai Kft.